Onze algemene voorwaarden zijn kort en duidelijk. Wilt u liever de uitgebreide versie lezen?
Bekijk dan de algemene voorwaarden die de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie voor ons heeft opgesteld.
1. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Wij zijn De Roode Roos. Als u ons wilt bereiken, kan dat op de volgende manieren:
Bel ons:
070-3010702
Mail ons:
info@derooderoos.nl
Schrijf ons:
Postbus 16035
2500 BA Den Haag
U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur
Handige nummers:
Ons KvK-nummer: 27250467
Ons BTW-identificatienummer: NL806119188B01
2. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor u doen en wat we van u verwachten.
Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.
3. Het aanbod
We vertellen u wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of u het kunt retourneren.
4. De overeenkomst
- We werken elke dag aan een veilige webomgeving. U kunt dus met een gerust hart bij ons bestellen.
- Als u iets bestelt bij ons, krijgt u daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we u op de hoogte, totdat uw pakket er is.
- We voegen alle informatie en gegevens die u nodig heeft bij uw bestelling, maar het meeste vindt u ook op onze website.
5. Herroepingsrecht
Soms vindt u het nodig om een product terug te sturen. In dat geval kunt u het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen u een nieuw product of u ontvangt een creditnota die wij aan u uitbetalen.
6. Wat we van u verwachten tijdens de bedenktijd
Bekijk uw product goed aan alle kanten, maar verbreek niet de verzegeling. Dan kunt u het product niet meer terugsturen. Ook artikelen die gekoeld bewaard en/of verzonden moeten worden kunnen niet geretourneerd worden evenals speciaal voor u bestelde artikelen.
7. De prijs
- Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat u niet voor verrassingen komt te staan..
- Alle prijzen zijn inclusief btw.
- Op onze website staat altijd de actuele prijs
- Normale verzending binnen Nederland bij bestellingen boven de 25 euro is altijd gratis.
8. Bezorging en uitvoering
- Onze vervoerder is PostNL. Samen met hen proberen wij alle bestellingen die gedaan zijn voor 16.30 uur, de volgende dag bij u te bezorgen.
- Als uw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij u is, is dat onze verantwoordelijkheid. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor u oplossen.
9. Betaling
Wij vragen u om de in de doos aanwezige factuur binnen 30 dagen te betalen. U kunt natuurlijk hiervoor ook gebruik maken van de QR-code. Heeft u liever een automatische incasso, vraag het aan bij onze administratie of regel het zelf via onze website.
10. Klachten
- Heeft u een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en dat willen we dan ook snel oplossen.
- Laat het ons snel weten als u een klacht hebt en omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen wij u het beste helpen.
- U krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen u meteen, of u hoort hoeveel tijd wij nodig hebben om het recht te zetten.
- U kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org, maar we helpen u liever zelf.
12. Geschillen
Komen we er écht niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel.
13. Branchegarantie
We zijn al heel lang aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.